Wist je dat.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu Wist je dat.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

Wist je dat..

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

07 Maart 2010 | Aruba, Oranjestad

Ik 12 juli terug ben in Nederland
Dat op tijd is voor de verjaardagen van Meike en Anniek..
En dus ook voor de zomervakantie, hoe relaxt!

Er weer een jongen bij is gekomen op sunshine
Uit Sint Maarten

Het bubbelbad bij Radison echt heet is
Je het best warm kan krijgen van een marinierslichaam..
En zelfs heet als je er tegenaan ligt :P
(dit klinkt veel vunziger dan het is.. haha)

Ik een douche gordijn heb
Dat heel handig is omdat mn badkamer nu niet meer zo nat wordt!

We tijdje terug weer 2 Tukkers hebben ontmoet..
Tukkers gewoon bijna net zo leuk zijn als Brabo’s

Skype echt een top uitvinding is (downloaden dus!!)

Ik erg sportief heb gedaan door aan ZUMBA te beginnen

Het heeft gesneeuwd in Aruba gisteravond

Mijn chick Kris weer terug is naar Nederland
Ik haar nu heel erg mis

Er ingebroken is..
We daarom nu een bewaker hebben rondlopen, 24/7
Ik me nu dus hopi veilig voel voortaan..

Ik vandaag schoonmaakwoede heb..
Het daarom nu enorm lekker ruikt in mijn appartement

Ik over 3.5 week alweer 11 dagen vakantie heb…

Jullie nog leuke nieuwtjes???

  • 07 Maart 2010 - 16:46

    Lidewey Strating:

    Mooi douchegordijn hoor. En sneeuw op aruba, wtf is dat?! Ik bedoel.. grapje zeker. En bewaking op sunshine? Lekker zooitje daar, dus. Pff en neem maar een mooie marinier mee naar Nederland terug van de zomer ;) En ohja, ik wil ook in het bubbelbad van Radison zitten! NOT FAIR!!

    Geniet er van, chick! Doegggg xx

  • 07 Maart 2010 - 17:57

    Jackelien:

    Hoi

    Veel dingen wist ik al wel maar moest je dat nou erbij zetten van die marinier?! Haha!!
    Kei mooi douchegordijn dikke kus xxx

  • 07 Maart 2010 - 20:51

    Pa:

    nicole, ik lees dit ook, dus geen marinier verhalen meer. oké?
    of het moet beginnen met "hij heet Bart"

  • 08 Maart 2010 - 10:30

    Brenda:

    Nou ik kan echt niet geloven dat het op Aruba gesneeuwd heeft.. Ook al heb je bewijs dmv een foto ;)
    Dus je hebt nu voortaan een bodygaurd 24/7..?! Haha.. Maar wel vervelend dat er ingebroken is! Gelukkig was t niet in jouw appartement..
    Fijn dat je bijna vakantie hebt! Dat wordt aftellen die 3,5 week! Ben benieuwd wat je in je vakantie allemaal gaat doen!
    Leuke en mooie foto's dushi!
    Kuskus

  • 08 Maart 2010 - 12:39

    Ans:

    fijn dat je ook sneeuw gezien hebt.hier sneeuwde het vanmorgen ook.wanneer houd het op?de zon mag nu wel weer komen.dat word dus al aftellen of niet.maar je krijgt nog gezellig bezoek en dan gaat het heel hard.geniet er nog maar fijn van en pak wat je kunt pakken(VAN DE CULTUUR)nou groetjes en tot de volgende keer.pswij zijn vanmorgen met cassidy naar foxy geweest in nonoland in leende is net zoiets als heesbeen was heel leuk voor de kleintjes tot 3jaar nou de mazzel
    ans

  • 08 Maart 2010 - 21:51

    Kaat:

    Wat fijn een douchegordijn! Enne sneeuw... daar kom ik straks niet voor hoor... ha ha ha ha!!! Ik zal die mariniers eens op m'n gemak bekijken... ha ha ha! De Bossche bol was lekkerrrrrrrrrr, in de zomer gaan we er samen weer eentje eten... gezellig!!! Hier is alles oké, behalve het weer dan... maar je kunt niet alles hebben, toch!

    Heel veel groeten uit een nog steeds koud Geldrop en hele dikke zoenen!!! Poot van Luca!!! Die heeft vandaag al in het water gezeten samen met z'n vriendin... idioten in die kou, het was 0 graden... ha ha ha ha, die heeft al voorjaar in z'n kop...

  • 14 Maart 2010 - 21:22

    Arjan:

    Jaa voor die stang van het douchegordijn, die is mooi zeg! ;).

    Enneuh, het je het al gehoord.. PSV heeft billenkoek gekregen uit Amsterdam hehe. Knooierds! :P

    A.s. zaterdag wordt het een spannend pot dus dat wordt krabbeln als we winnen.

    Groeten uut hartje Twente.


  • 15 Maart 2010 - 02:00

    Karin:

    Heey, dat douchegordijn komt me lichtelijk bekend voor;)

  • 15 Maart 2010 - 13:33

    Stephanie:

    Pff, dat klaagt over dat het bubbelbad zo heet is... Daar mag jij helemaal niet inzitten! Maar jullie hebben dus eindelijk een bewaker op Sunshine. Hopelijk wordt het nu allemaal een beetje veiliger!

    Liefs Stephanie

  • 22 Maart 2010 - 14:53

    Ron:

    wist je dat.............

    het al weer 15 dagen geleden is, dat je schreef? zeker te druk met zui...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 63855

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: