Time flies when you’re having fun... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu Time flies when you’re having fun... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

Time flies when you’re having fun...

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

21 Februari 2010 | Aruba, Oranjestad

..want ik zit hier inmiddels alweer 4 maanden!
En die 4 maanden zijn echt omgevlogen!!
Ik kan me nog precies mijn afscheidsfeest herinneren met alle lieve mensjes die er waren.. Ook kan ik me nog precies herinneren hoe ik me voelde toen ik op Schiphol door de douane ging. En nu zit ik hier gewoon alweer zolang.

Aruba is echt one happy island, maar soms dan mis ik Nederland wel. Vooral als er dan weer afscheid genomen moet worden van lieve mensen hier of als er een bepaald feest is back home (denk aan Carnaval maar ook my bro’s 21st birthday). Op zulke momenten denk ik eventjes.. “was ik maar weer terug”. Maar die momenten gaan ook weer snel voorbij als ik dan in mijn bikini de deur uit stap, als ik strandwandelingetjes maak bij zonsondergang, als ik mijn 3e en 4e duik maak en een zeeschildpad, barracuda, zeepaardje en nog veel meer moois zie. Of als er weer feestjes zijn zoals die van gisteravond (denk aan: schuimparty, kingzen en proosten met een fles coconut-rum die we overigens van de Tukkers hadden gekregen en puur echt ontzettend lekker is!)

Ik geniet dus zeker wel in dit paradijs. Ik heb dus nu bijna mijn PADI Open Water Brevet, hoef alleen nog maar een examen te maken. The Darkraver is ook op het eiland geweest en heeft onze voetjes flink laten bewegen. Het was uiteraard voor ongeveer 2 maanden lang Carnaval op het eiland en op zondag 14 februari was de Grandi Parade. Samen met mijn buurtjes en andere vrienden hebben we stoeltjes ergens geparkeerd en 2 grote jugs meegenomen met ijs en hopi veel drank. Als afsluiting waren er nog 2 afterparty’s waar we uiteraard bij aanwezig waren.

Verder woon ik weer alleen in appartement nr 5. Esther is namelijk weer terug gegaan naar Nederland. Best raar hoor om weer alleen te wonen, maar heeft ook wel weer zijn voordelen.
Zo hebben tante Karin (die over 7 weken en 5 dagen komt) en Hans (die samen met de ouders over 12 weken en 5 dagen komt) het rijk een beetje voor zichzelf als ze hier komen en hebben al mijn spullen ook weer een eigen plekje.

Nou voor volgende week staan er ook alweer dingen gepland. Kris (mn beste vriendinnetje hier) wordt woensdag namelijk 26 en viert dan ook haar verjaardag. We gaan dan allemaal verkleed als een bepaald beroep naar de Paddock. Ik trek een piratenpakje aan en ben dan “Jolly Pirate” (de insiders snappen me wel, wil je uitleg dan roept u maar!) en Kris is in ieder geval Aerobics instructrice.. De rest is nog even afwachten, maar wel leuk!
Ook ga ik volgend weekend samen met Wieske Jetskiën. Heb dat uiteraard al eens gedaan in Spanje maar lijkt me toch leuk om weer eens te doen!

Nou en wat ik nog meer ga doen dat lezen jullie wel weer de volgende keer!

Tot sinas!!

  • 23 Februari 2010 - 17:05

    Ron:

    ik wil uitleg

  • 23 Februari 2010 - 18:02

    Jackelien:

    Nou ja had ik al iets geschreven staat het er niet op! Veel succes vandaag met je examen dat gaat zeker lukken!

    Dikke kus xxx

  • 27 Februari 2010 - 14:32

    Tanti K:

    nog maar een keer proberen dan!!!

    Leuk verslag, leuke foto's, ga door met je leuke leventje daar, kei gezellig!!! Hier nog steeds nat en koud, alleen zag ik vandaag dat de krokussen alweer in bloei staan en de narcissen groeien... de lente is in stille aantocht!!! Mooi! Kan ik al een beetje aankleuren voor over 7 weken, ha ha ha!!!

    Enjoy life, Colleke!!!

    Dikke zoenen, ook van ome L en een grote poot van Luca, woef!

  • 02 Maart 2010 - 22:21

    Arjan:

    Leuk die foto's. Zo blijf ik lekker op de hoogte.

    Groetjes!

  • 07 Maart 2010 - 13:17

    Brenda:

    Tis weer tijd voor een nieuw verhaaltje en foto´s!!!
    Je ziet er goedf uit meis!
    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 63851

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: