Wist je dat.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Broek - WaarBenJij.nu Wist je dat.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

Wist je dat....

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

31 Mei 2010 | Nederland, Amsterdam

- ik voortaan een surfchick ben?
- partyen op de Tattoo-boot een aanrader is?
- mijn party-days voortaan van woensdag t/m zondag zijn?
- de film ‘letters to julliet’ echt een aanrader is?
- de film ‘de gelukkig huisvrouw’ dat dan weer niet is?
- er voortaan vele after-party’s bij Sunshine zijn?
- dit komt omdat vele mensen het oh zo gezellig vinden bij ons?
- zij uiteraard gelijk hebben?!
- ik naar de Spa ben geweest?
- dit echt gelukmakend is?
- mijn ouders en broertje de afgelopen 10 dagen op de Caribbean zijn geweest?
- ik samen met mijn moeder met dolfijnen heb gezwommen?
- ik een reef cleaning heb gedaan op Curacao?
- dit de eerste keer was dat ik na het behalen van mijn Open Water Diver Brevet heb gedoken?
- het echt heeeel erg goed ging?
- mijn vader en broertje ook een duik hebben gemaakt op Aruba?
- zij ook erg enthousiast zijn geworden over de onderwater wereld?
- mijn ouders en broertje de warmste dag op Aruba hebben meegemaakt?
- en ook de regenachtigste? Haha..
- er een blackout was op het eiland?
- dit zorgde voor een zeer romantisch eten bij The Flying Fishbone?
- ik op Aruba echt hele goede vriendjes en vriendinnetjes heb gekregen?
- ik deze ook weer enorm ga missen en al mis?

- ik jullie nu ook al heel erg mis?!
- dit gelukkig maar voor eventjes is?
- ik over 6 weken alweer thuis ben?
- ik al kaartjes heb voor BOA en Sneakerz en daarom hoop dat jullie er ook heen gaan?
- ik echt al aan het aftellen ben?
- dit het laatste regeltje is voor vandaag?

  • 31 Mei 2010 - 23:48

    Daniella:

    Leuk gedaan dushi!

  • 01 Juni 2010 - 07:20

    Ans:

    hoi nicole
    zeker wel even wennen nu de familie naar huis is.maar over 42 daagjes ben je weer hier en dan heb je ze weer de hele dag om je heen.we horen zaterdag wel hoe het is geweest maar genoten hebben jullie zeker zo te lezen en te zien,zal de reisverhalen wel missen.groetjes van ons en tot snel.xxxxxxx

  • 01 Juni 2010 - 10:11

    Brenda:

    Eindelijk weer een verhaaltje :D
    Maar nu ben ik weer helemaal op de hoogte! Ik weet nu weer alles van je :p
    Nog maar 6 weekjes! Dan ben je eindelijk weer thuis!!! KUS

  • 01 Juni 2010 - 10:36

    Jackelien:

    Wist je dat:

    Wij het nu al missen!
    wij het geweldig hebben gehad.
    wij zeer zeker nog eens teruggaan naar Aruba!

    Thanx Dushi XXX

  • 01 Juni 2010 - 10:41

    Pa:

    wist je dat.....

    Ik inderdaad van de onderwaterwereld heb genoten, Maar hiervan niets GEHOORD heb.

    Ik na de eerste dag aruba, het een ontzettend stil eiland vindt.

    Ik,nu ik terug ben, nederland ook ontzettend stil vindt.

    Ik zeker terug ga.

    Nicole ook al heb ik je niet veel gehoord op het eiland, ik zeker weet dat je ontzettend veel verteld heb. haha

    grt
    en tot gauw

    xxx

  • 08 Juni 2010 - 19:32

    Tante K:

    wist je dat: wij jou ook heel erg missen... wij wel blij zijn dat je dit avontuur op het mooie Aruba hebt beleefd... wij jou nog een paar hele mooie en gezellige weken toewensen daar... wij het ook hier in Nederland weer gezellig zullen hebben met z'n allen als jij weer terug bent!!!

    Kussssssssss en tot gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 63842

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: