I’m walking down the beach… - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu I’m walking down the beach… - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

I’m walking down the beach…

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

28 Maart 2010 | Aruba, Oranjestad

with my nikes on, everybodys having fun!

Dispensa dushi’s dat het zo lang duurde dat er weer een berichtje door mij werd geplaatst, maar alle dagen hier lijken zowat op elkaar. Het is werken werken werken en als je thuis komt doe je niets meer dan koken, afwassen en slapen…
Whuahahaha, ja ik hoor je hersens al kraken, huh wat.. zegt Nicole nu iets over werken?
Doet ze dat daar dan? JA lieve kijkbuis kindertjes en de afgelopen weken was het zelfs nog best veel. Vergaderingen, leerlingbesprekingen en uiteindelijk het rapport met de nodige oudergesprekken.
Maar die ‘drukke’ periode is alweer achter de rug en over 3 mooie daagjes heeft dit luie kind alweer vakantie van 11 dagen.
Wat heb ik het toch zwaar!

De afgelopen 3 weken stonden dus vooral in het teken van werken, maar ook in het teken van Arikok (‘ons’ nationale natuurpark) waar ik met de kids heen ben geweest, maar ook 2x zelf om daar heerlijke ochtendwandelingen te maken. Een aanradertje, may I say so!
Ayera (gisteren) ben ik er geweest met Daniella en Lonneke en hebben we echt zulke mooie uitzichten gehad en geweldig mooie natuur gezien. Toen we verder reden met de auto kwamen we nog bij Boca Prins, een mooi natuurlijk strandje en zijn we de grotten in geweest. Dit keer gingen we verder dan ik de vorige keer was geweest en dat was een hele ervaring! Ik heb ontzettend grote krabben gezien, ook giftige.., een heleboel vleermuizen die om ons heen vlogen, stalagtieten en stalagmieten, grottekeningen van de indianen, kristal, mineralen, enzovoort. Buiten de grotten was ook een hoop te zien, namelijk een 20 jaar oude en grote Iguana (leguaan), een bananenboom (mam, zal ik hem meenemen voor je?), een super grote olijfboom (mam, zal ik deze ook voor je meenemen?) MET een Boa Constrictor erin, een natuurlijke bron en ga zo maar door. Een ontzettend mooie dag dus waarin we veel hebben gelopen en gezien. Uiteraard eindigden we op het strand (zonder nikes, waar heb ik ze laten staan?) waar ik heerlijk in het water heb liggen dobberen (en als resultaat nu een rode nek heb) en waarna we uit eten zijn geweest ivm de verjaardag van Chantal.

Wat ik de rest van die 3 weken heb gedaan is het volgende: jetskiën (waarbij mijn camera waterschade heeft opgelopen door een stommiteit van een ander), strandfeestje met catwalk, chillen @ 080, lunchen @ suikertuintje, BBQen @ Sunshine en @ Mangel Halto, Paddock-avondje met Paul Elstak & Billy the Klit, Scotty avondje @ Moomba en South Beach, uit eten bij Chef’s Tables, …, en verder veel op ’t strand gelegen en geslapen ;-)

En nu…. Is het poets tijd!
Ayoooooo!

  • 28 Maart 2010 - 15:44

    Pa:

    nicole wat jij schrijft is ook in nederland zo. wen er maar vast aan.

    werken thuiskomen eten slapen werken.
    maar onthoud die leuke plaatsjes voor ons

    grt

  • 28 Maart 2010 - 16:34

    Tal:

    Ik ben jaloersss!!!

  • 28 Maart 2010 - 17:31

    Jackelien:

    Nou Nicole dat is oke,die wil ik alletwee!!!Mooie foto's en binnenkort kan ik het allemaal zelf zien!
    Nog 5 weken werken,dan ruim 2 weken vakantie,4 dagen werken en dan zijn we er!

    XXXXXXXXXX

  • 28 Maart 2010 - 17:31

    Jackelien:

    Nou Nicole dat is oke,die wil ik alletwee!!!Mooie foto's en binnenkort kan ik het allemaal zelf zien!
    Nog 5 weken werken,dan ruim 2 weken vakantie,4 dagen werken en dan zijn we er!

    XXXXXXXXXX

  • 28 Maart 2010 - 19:32

    Brenda:

    Wat fijn zeg, eindelijk weer een verhaaltje :D Daar maak je me blij mee ;)
    Maar na veel werken komt er nu dus een tijd van lekker vakantie houden..en daar weet jij natuurlijk wel raad mee!
    Echt super om te zien wat je de afgelopen tijd gedaan hebt, mooie foto's van jou!
    En de zondag is alweer bijna voorbij.. Dus ook jouw poetsdag ;)

    Dikke kus!

  • 28 Maart 2010 - 22:17

    Tanti K:

    Leuk verslag, alweer!!! en leuke foto's! Heb er steeds meer zin in... nog 17 dagen geloof ik... Aruba, ik kom er bijna aan... ha ha ha!!! Morgen maar gewoon weer werken, dan schiet de week weer op en zijn het nog maar 2 weken voor vertrek!

    Dikke xxx van ons uit het natte Geldrop! en grote poot van Luca!

  • 29 Maart 2010 - 18:56

    Astrid:

    Hey meiss,

    Weer een geweldig verslag van je verblijf daar.Ik geniet er elke keer weer van als ik het lees.
    Geniet er maar lekker van en we zien je volgend seizoen weer bij Psv.

    Groetjes van iedereen hier xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 63855

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: