Pasa bon vakantie! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu Pasa bon vakantie! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

Pasa bon vakantie!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

11 April 2010 | Aruba, Oranjestad

Nou, afgelopen 1,5 week heb ik vakantie gehad.
Was ik wel enorm aan toe, klinkt stom zo op een paradijselijk eiland als deze, maar het is echt waar. De kinderen hadden geen vakantie meer gehad sinds de kerst en hadden dus erg veel moeite om hun concentratie te behouden en zich goed te gedragen.

Voor de vakantie had ik mooi een lijstje gemaakt met wat ik allemaal wilde doen, zodat ik me zeker niet zou vervelen.. Helaas is niet alles afgestreept van het lijstje en heb ik me zelfs nog verveeld ook…
De vakantie is namelijk een beetje in het water gevallen.. in verschillende opzichten.
De eerste dagen van de vakantie bestonden uit:
- Oppassen op een villa (met zwembad), wat ervoor zorgde dat ik heerlijk heb liggen poedelen in het zwembad, baantjes heb getrokken en poolparty’s heb gehad.
- Snorkelen bij Arashi, waarbij ik een inktvis heb gezien, een barracuda, een kreeft en nog vele mooie visjes.
- Stranddagjes, met klimmen in bomen en drinken van cocktails..
- Party @ Moomba, met de afsluiter in onze stamkroeg “De Pijp”
- Een tour langs de zuidkust van Aruba, waarbij ik een onbekende natural bridge heb gevonden (na enorm lang zoeken, rotsbeklimmen, enzovoort)
- Shop till you drop! (Eindelijk na 6 maanden een keer geshopt..)
- Biosavondje, the bounty hunter

Nou dat klinkt goed toch? Dacht ik ook!
En toen keerde het tijd…
- Woensdag: naar de dokter voor mijn oor, te horen krijgen dat ze niets kan zien ivm de troep die erin zit dus laten uitspuiten op vrijdag.
- Rest van de dag: regen, regen en nog eens regen..
- Wel gebbqt nog ’s avonds, maar kreeg opeens zo’n steken van pijn aan de rechterkant van mijn gezicht, mn hoofd, mn kaak, mn oor, alles.. Dus met ibuprofen en een koud washandje naar bed gegaan..
- Vanaf die dag continu kiespijn en hoofdpijn (bel morgen de tandarts op..)
- Regen kwam en ging de afgelopen dagen, ’s nachts maar ook stortbuien van een kwartier overdag..

Gelukkig ook nog leuke dingen gedaan verder:
- Karaoke @ stamkroeg “De Pijp”
- Snorkelen bij babybeach met een onderwatercamera.. = foto’s!
- Nieuwe huurauto gekregen omdat de andere het niet goed meer deed (= goed aangezien deze nieuwe auto echt ontzettend lekker rijdt!)
- Aftellen tot aan 16 april… TANTE KARIN KOMT OP BEZOEK!!

Zo en vanavond dan nog een afscheidsetentje van Ilona en Stephanie en morgen weer back to work voor de komende 13 weken!



  • 11 April 2010 - 20:38

    Tanti K:

    Jaaaaaaaaaaaaa, ik ben er bijna!!!
    Hoop dat je pijn verdwijnt en dat het in die tien dagen niet regent... ha ha ha!!!
    Beterschap, Colleke, nog 5 nachtjes, dan ben ik bij jou!

    Doei! Dikke xxx xxx van ons en grote poot van Luca!

  • 11 April 2010 - 21:25

    Ans:

    hoi nicole
    weer een mooi verslag alleen jammer van de pijn hopelijk niks ergs.fijn dat tante k. opbezoek komt is wel gezellig en leuk voor jou.en dan volgende maand weer bezoek van de familie,en dan zit het er bijna op wat is het snel gegaan zeg.nou werk ze en nog veel plezier daar.
    xxxxxx
    bram en ans

  • 12 April 2010 - 06:40

    Bernadette:

    Hoi Nicole,

    Iedere keer is het weer helemaal super om te lezen wat je allemaal meemaakt. Wel jammer van die pijn maar hopen dat het snel over is. Ook heel veel plezier met je tante, eindelijk bezoek:D

    xxxx Bernadette

  • 12 April 2010 - 12:14

    Brenda:

    Hey schattie!

    Jammer voor je dat je vakantie alweer voorbij is... Nu weer vol aan de bak! Succes!
    Hopelijk gaat je pijn snel over en heb je een lieve tandarts daar...
    Alvast heeeeeeeel veeeeel plezier met tante K gewenst! Geniet ervan en maak er een mooie tijd van samen!
    Dikke kus!

  • 12 April 2010 - 16:38

    Jackelien:

    Geweldige foto's,kan nu echt bijna niet meer wachten....
    Nog een paar dagen en dan is Karin er,fijn he!

    Dikke kus XXXX

  • 12 April 2010 - 18:06

    De Tuinman.:

    Hè meiske
    Mooi verhaal, alles klinkt wel bekend voor mij. Al eerder gelezen denk ik.
    Ben blij dat het regende. Valt dat over 5 weken niet meer. Haha. Werk ze. En Twitter ze

  • 19 April 2010 - 15:29

    Jackelien:

    HIEP HIEP HOERA!!!!!

  • 19 April 2010 - 18:49

    Pa:

    er is er een jarig hoera hoera, dat kun je niet zien want ze is weg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 63842

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: