En we gaan nog niet naar huis.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu En we gaan nog niet naar huis.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

En we gaan nog niet naar huis..

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 Mei 2010 | Aruba, Oranjestad

Nog lange niet, nog lange niet…!!

Oh god, het is alweer zo lang geleden dat ik iets schreef op deze site..
Maar heb dan met de meeste mensen die hier reageren ook contact buiten dit.
Weet niet of er nog stiekeme lezers zijn die hevig teleurgesteld zijn dat ik niet schreef, dus aan hen in ieder geval mijn excuses!

De afgelopen 4 weken waren behoorlijk gekkenhuis, zoals het meestal wel is hier hoor in de weekenden, maar nu de afgelopen weken was het bijna elke dag wel crazy shit! Het begon natuurlijk met alle gekte rondom mijn verjaardag. Vijfentwintig zou het grote getal zijn, maar mijn tante zou hier zijn om me te supporteren.. Helaas was er een aswolk die letterlijk roet in het eten gooide!
Gelukkig heb ik echt een paar topdagen gehad met de mensen hier!!
Op de Jolly Pirates, bij Moomba, 080, Moomba again (om 12 uur was ik echt jarig!) en de volgende dag werd ik op mijn echte verjaardag behoorlijk verwend door de kids op school, door de lieve mensen thuis met al hun berichtjes, telefoontjes en skype-sessies. Maar ook weer ’s avonds door de geweldige vrienden die ik hier heb verkregen tijdens een BBQ.
Overdag heb ik trouwens mezelf verwend met een bezoekje aan de Starbucks (inclusies new york cheesecake) en een nieuwe zwarte cocktaildress!

Nah en toen was TK (Tante Karin) er uiteindelijk toch!! Wauw wat was ik blij en ook wel zenuwachtig.. Dit is mijn eiland en ik wilde uiteraard dat ze er niets anders dan lof over zou hebben.. Maar wat is het een super geweldig gevoel om gewoon eindelijk na 6 maanden iemand te zien die jou al heel je leven kent.. Wat is het een gaaf gevoel om jouw thuis te kunnen laten, het leventje dat jij hebt opgebouwd. En wat is het toch ook heel erg leuk om te zien dat iedereen op Sunshine en daarbuiten het jammer vind om haar weer te zien gaan.
TK en ik hebben echt een super tijd hier gehad, 10 dagen en nachten lang vol met plezier, mooie dingen en ook gefeest!
Queensnight en Queensday samen gevierd, heerlijke lange wandeling gemaakt door Arikok naar the Natural Pool, lekker wezen dobberen in het helder blauwe water, lekker geluncht en gedineerd overal en nergens, naar de ezeltjes en struisvogels geweest.. en noem maar op!
Een top tijd dus!

En nu is TK alweer een week weg en in die week heb ik WEER amper geslapen, gisteren was volgens mij mijn eerste avond dat ik eventjes niets had.. Uiteraard moest ik werken afgelopen week (al was ik woensdag onverwacht vrij ivm gestolen waterleidingen, jaja mensen alles kan op Aruba!) maar ben ik ook naar het strand geweest en de zee in om lekker te zwemmen, ik ben uiteraard elke avond in de stamkroeg geweest (De Pijp) behalve op woensdag want toen was The Darkraver weer @ The Paddock en dan is het stampuh!! Heb ook een paar daagjes een vakantieliefde gehad, haha altijd leuk.. En vandaag ben ik dus wezen Windsurfen!
Yeah baby, I’m a surfchick now! 20 minuten uitleg op het droge, 40 minuten oefenen in het water met instructrice en daarna nog uur zelf lekker op het water bezig zijn.. Echt super gaaf maar ook ontzettend vermoeiend.. Volgende keer houden we het maar bij 1 uurtje!

Nou en dan vanavond is het big party @ tattoo boat. Dat is een grote boot met glijbaan en weet ik veel wat nog meer, waarop je gratis kunt eten en voor 1, 2 of 3 dollar kunt drinken..
Dat wordt echt weer grandioos uit mn plaat gaan dus vandaar dat ik nu dit berichtje type en niet op zondag like usual..
Nou nu wordt het aftellen tot 21 mei want dan ga ik naar Korsow (Curaçao) en zie ik eindelijk mijn ouders en broertje weer!!!

Ayo dushi’s!
Un sunshi, Nicole

  • 08 Mei 2010 - 18:25

    Jackelien:

    Hee meissie,

    Eindelijk weer een leuk verslag,en mooie foto's ook van tante K!

    Nog minder dan 2 weken!XXXXXXXXXXX

  • 08 Mei 2010 - 19:47

    Ans:

    hoi nicole
    heb het weer gelezen,gezelligge boel met tk.het is iedere keer net of je het zelf meemaakt,je schrijft het zo mooi.heb je mama vandaag nog gezien,en maandag komt ze op de koffie,gezellie.geniet er maar lekker van en veel plezier met de fam. over 3 weekjes.groetjes vanuit eindhoven ook van brammetje.doei doei

  • 08 Mei 2010 - 21:06

    Pa:

    leuke foto's
    wat ik verder wil zeggen doe ik over 12 dagen wel
    hahahaha

  • 09 Mei 2010 - 15:05

    TK:

    Joehoe!!!
    Wat raar om dit allemaal te lezen... het was echt heel gezellig samen en nou lijkt het door het koude weer hier alweer zo lang geleden... mmmmmhhhhh, maar die herinnering samen die nemen ze ons niet meer af! En moe ben ik ook nog steeds... ha ha ha. Het was echt heel erg fijn om jou daar te zien, een hele goede reisleidster... kun je altijd nog gaan doen natuurlijk!
    Binnenkort je ouders en Hansje... gezellig! En dan nog een week of zes denk ik en dan ben je weer hier in ons kikkerlandje!
    Nou, geniet nog maar eens flink en doe alle jongelui die ik ken maar de hartelijke groetjessssssss.

    Dikke xxx en have fun!

  • 10 Mei 2010 - 08:03

    Judith:

    Hey Nicole!!
    Goed om te lezen dat je het nog zo naar je zin hebt daar! Het leven is een groot feest op Caribisch gebied :D Ben inmiddels terug uit Azie. Was echt helemaal geweldig. Morgen alweer een maand thuis, maar mijn hoofd is nog daar hoor....
    Heeeeeeeeel veel plezier op Curacao!!!! Damn.... I love that Island!!!! Als je er op zondag bent moet je zeker happy hour op Wet & Wild meepikken!
    Geniet er nog van!
    X

  • 10 Mei 2010 - 13:46

    Kirs:

    Heej meis!

    Alweer een super tof verhaaltje van je!
    Ik ben stik jaloers op je mooie verhalen en je leuke foto's!
    In Nederland gaat alles nog steeds zijn gangetje maar geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen.
    Geniet er nog lekker van en i'll see you when you're back in The Netherlands!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 63842

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: