Afscheid nemen bestaat niet.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet..

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 Februari 2010 | Aruba, Oranjestad

Een goede maandag dushi’s..
Het is alweer eventjes geleden dat ik een verhaaltje schreef dus ik dacht ‘laat ik mijn fans weer eens verrassen met een nieuw berichtje’!

De afgelopen twee weken waren een mengelmoes van blijdschap en verdriet.
Verdriet omdat er weer een paar Sunshiners (en Paradijsvogeltjes) naar huis zijn gegaan.
Lidewey; een top Groningse chick, waar ik veel met heb gelachen en gedeeld.
Peter; mijn allerbeste buurman die je altijd uit de brand hielp en zorgde voor vele hilarische (rap) momenten.
Rachella; de organisator van de meest geweldige feesten, uitjes en avondjes en daarnaast ook nog eens een top chick.
En verder zijn Brecht, Stefanie, Erik, Reinout & Mariska en Aaron ook nog eens naar huis gegaan de afgelopen weken.
En het afscheid is nog lang niet voorbij, want komende week gaan mijn topper Tukkers weg, de week erna mijn huisgenootje en Tally en weer een paar weken erna gaan Kris, Lonneke en Wieske.

Maar er was ook veel blijdschap, want er werden weer hopi veel dingen georganiseerd.
Er zat een karaoke avond bij, Gregor Salto @ Mr Jazz, een bbq, poolhoppen, renaissance island, eten bij texas de brazil, Hebbe Hebbe Heineken Festival, Casino…
Oh ja, heb trouwens ook weer gedoken.. Alleen met de instructeur en dat was grandioos gaaf! Zo gingen we naar een scheepswrak waar ik dus ook echt in ben geweest, ik heb gezwommen met een school vissen, een zeepaardje gezien, vele enge slangachtige bijtvissen, maar ook ontzettend mooie grote en kleine vissen. Verder was het koraal ook enorm gaaf, vooral de verschillende vormen ervan.. En heb ik dus ook echt zo genoten ervan…!
En afgelopen avond was het Lightning Parade op Aruba met daarop aansluitend een “Back to the 90’s” party ter gelegenheid van de verjaardag van Marieke en het aankomend vertrek van de Tukkers.
Back to the 90’s was dus het thema met daarbij de notitie dat het dus terug naar de basisschool was. Iedereen kreeg een rol toebedeeld en aangezien ik lerares ben werd ik bestempeld als (SM) Meesteresse. Kris was Porno Aerobics, Marieke zelf Bitch van de klas, Richard (vriend van Kris) was Het Buitenbeentje en zag er heerlijk Urkel achtig uit.. En zo waren er nog veel meer rollen.
Als afsluiting ging ik nog met 3 andere meiden poolhoppen en toen we heel zachtjes in het bubbelbad zaten kwam er een leuke bewaker die voor ons zelfs de bubbeltjes wilde aanzetten, HI-LA-RISCH!!!

Vandaag weer heerlijk in het zonnetje gelegen maar vooral in het water want het was hopi heet hierzo (sorry, weet dat jullie het koud hebben, zal proberen wat die kant op te sturen, wel via de post dus kan ietwat vertraging oplopen).. en morgen ben ik nog een dagje vrij dus ga ik daar nog even lekker van genieten!

Schatjes, sms me (Nederlandse nummer kan ook weer), mail me, skype me, krabbel of tik me, laat hier een berichtje achter, msn met me, doe wat je wilt maar houdt me op de hoogte van jullie bezigheden…

Mis jullie!
Tot over 173 dagen (ongeveer)!!

• 08 Februari 2010 - 08:21

Ans:

hoi niekske
    bedankt voor de felicitatie.alles is oke met jou geniet maar lekker want het is zo weer voorbij.afscheid nemen is niet leuk maar er komen toch weer nieuwe mensen voor terug dus dan kan je hun wegwijs maken in het paradijsje daar.je bent al lekker bruin aan het worden je ziet er heel goed uit.groetjes vanuit ons koude kikkerlandje.

• 08 Februari 2010 - 10:23

Lidewey Strating:

Klinkt toch allemaal gezellig!! Mijn activiteiten: praktisch in de openhaar leve, vandaag eerste collegedag en donderdag daghapje eten met Peter!!

See ya en geniet er maar van! IK WIL WEER TERUG! xx

• 08 Februari 2010 - 13:21

Brenda:

Hoezo ben jij gewoon de maandag en dinsdag vrij..? Hoeven de kindjes niet naar school?! Geniet maar lekker van je vrije daagjes dan! En stuur maar VEEL zon en warmte deze kant op, kunnen we heel goed gebruiken! Leuke foto's lieverd! Ik ga je missen met Carnaval.. :(

Kus!

• 08 Februari 2010 - 13:22

Nicole:

Nou zo leuk is t ook weer niet, ben alleen op de maandag vrij hoor ;)
    In verband met kindercarnaval.....

Kussss

• 08 Februari 2010 - 16:15

Pa:

hier een krabbel

• 08 Februari 2010 - 16:36

Jackelien:

Hoi Meis!

Leuk verslag weer en wat een mooie foto's met de flamingo's!Je ziet er goed uit en stuur inderdaad maar wat zon naar ons!
    Dikke kus en knuffel!

• 18 Februari 2010 - 19:09

Tante K:

hoi lieverdje!

lees het nu pas... te druk geweest met de voorbereidingen voor carnaval...!!! Volgend jaar ben je er gezellig weer bij!
    Wat heb je weer mooie foto's en een leuk verslag. Ik zou zeggen: geniet er nog maar heel goed van!!!
    Morgen nog 8 weken, dan komt die gekke tante K... bereid je maar vast voor... ha ha ha

Kusssssssssssssssss