Jaja daar is ze weer! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu Jaja daar is ze weer! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

Jaja daar is ze weer!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

18 Januari 2010 | Aruba, Oranjestad

Zo, hebben jullie gewoon 2 weken moeten wachten op een nieuw verhaaltje..
Maar hij is het wel waard hoor, om op te wachten.. Want mens oh mens wat een leven heb ik hier zeg… Wel moet er even bij vermeld worden dat ik de hele middag op een boot heb gezeten met onbeperkt alcohol, dus als ik ietwat wazig overkom is dat omdat er teveel bloed in mijn alcohol zit!!

Oke Oke Oke Oke Oke, laten we beginnen met 2 weken terug. Toen zijn 2 Sunshiners van ons heengegaan. Nee dont worry, ze zijn niet overleden, maar wel weer naar het koude kikkerlandje vertrokken en ik moet zeggen… ik mis ze.
Ook mocht ik in diezelfde week weer beginnen met werken, mijn vakantie zat er helaas op.
Alhoewel… Ik heb het gevoel elke dag vakantie te hebben.

Vorige week vrijdag (let op, niet afgelopen vrijdag) was het ook voor het eerst dat ik meedeed met het spelletje KINGZEN. Misschien ken jij het wel, maar ik kende het nog niet dus nadat alle spelregels uitgelegd werden kon the game beginnen. Het is een drankspel, voor de onwetende, en je bent echt binnen een uur knetterzat!

Maar goed, dat was nog niet eens HET ding die week.. Want op zaterdag begon bij ons.. jawel mensen ben jaloers.. CARNAVAL! En het jaloers maken gaat verder want Sunshine en de Paradijsers liepen mee met de Fakkel optocht, met de dushigroup! Echt super tof want je kreeg een shirtje, een hoed en een breaklight en het is de populairste en grootste groep die er is.. We hebben 4 uur lang gedanst, gelopen, gezongen en gezopen… Wat een feest! En dit is nog niets zeggen ze!!
Verder die week ben ik nog uit eten geweest, naar de bios, naar een strandfeest en naar het strand zelf.

Goed. Afgelopen week. Een top week mag ik wel zeggen. Want er is niemand vertrokken, iedereen is er gelukkig nog EN ik kreeg mijn pakketje binnen van mijn ouders!
Wat was ik daar blij mee zeg!!! Thnx lieve padres!
Verder ben ik wéér naar de bios geweest (dinsdag is cinema-dag haha) en uit eten met mn huisgenootje. Ook is er een aardbeving op Aruba geweest van 4.2 op de schaal van Richter. Gelukkig heb ik daar niets van gemerkt.
Het hoogtepunt van deze week zou op de zaterdag zijn. We zouden namelijk naar DJ Chuckie gaan bij Mr Jazz. Na heel wat gedoe en gezeik met de kaartjes besloten we om aan de deur kaartjes te kopen, dan zou het namelijk goedkoper zijn en van 10 tot 11 kon je gratis drinken als vrouw zijnde. Helaas was het slecht georganiseerd, stonden we van kwart voor 10 tot 11 uur voor de ingang en het schoot niet op.
Aangezien bij Senor Frogs een bikinicontest gehouden zou worden zijn we daar maar heen gegaan!! What a night! Dat is alles wat ik ervan zeg.. WHAT AN AMAZING GREAT NIGHT! Lag om 7 uur ‘s morgens pas in mijn bed nadat we met een paar man na het stappen en naborrelen nog gingen poulhoppen!

Nou en dan vandaag.. Jolly Pirates stond op het programma. Dat is een boot waarmee je een paar uur gaat varen en dan stopt hij op bepaalde plekken om te snorkelen. Zo heb ik een schipswrak gezien op de bodem van de oceaan en vele mooie geweldige vissen.
Ook was het open bar….. en waren we met zo’n 20 man, muziek erbij, kussens om op te zonnen.. Wat een heerlijk leven!

Nou en nu, nu wacht ik totdat iedereen klaar is met douchen en dergelijke en gaan we nog even naborrelen en nakletsen!
Mensen, dont worry about me. Ik mis jullie echt wel hoor, maar I’m having the time of my life!!!

  • 18 Januari 2010 - 08:36

    Bernadette:

    ik ben zoww jaloersssss..

    xxxxxxxx

  • 18 Januari 2010 - 10:44

    Inge:

    Heey meissie,

    T klinkt allemaal weer erg goed... alhoewel je een groot deel al "live" had verteld natuurlijk... We spreken elkaar snel weer!

    Kus

  • 18 Januari 2010 - 11:51

    Ans:

    dit zal je wel missen als je weer terug bent,iedere dag feest en zon zee strand.nou nog veel feest en plezier en ook nog wat werken.
    xxxxx
    ans

  • 18 Januari 2010 - 13:34

    Lidewey Strating:

    Wat? Geen foto's? Wat is dit..? Hmzz.. jjij hebt ook zeker geen foto's van het poolhoppen he ;)

    Maar Jolly Pirates was wel echt vet! :)

  • 18 Januari 2010 - 15:17

    Jackelien:

    Klinkt erg goed,maar mis wel een paar foto's...
    Kom ze over 17,5 week lekker zelf bekijken haha!

    Dikke kus xxx

  • 18 Januari 2010 - 15:47

    Pa:

    ik heb het gelezen.
    mmmmm waar is mijn kleine meid gebleven???
    je zou zeggen, bijna 25 en volwassen. maar ipv verstand met de jaren is het bij jou, alcohol komt met de jaren. lol
    dochie geniet ervan, maar vergeet niet af en toe ook te werken. grt

  • 19 Januari 2010 - 11:20

    Anita:

    Wat een leven heb je daar zeg! GENIET er lekker van! Hier is de sneeuw gelukkig weg, maar de kou die blijft! Dus geen zon, zee en strand for me!
    Dikke kus!

  • 20 Januari 2010 - 19:55

    Kaat:

    Cool! Party Girl!!! Have lots of Fun... nog 12 weken en 2 nachtjes... dan kom ik het zelf eens bekijken, ha ha ha ha!!!

  • 22 Januari 2010 - 19:58

    Yviera:

    Hey meis,

    Wat een leven hahah, ben blij dat je het zo naar je zin hebt !!

    Dikke kus yve

  • 24 Januari 2010 - 05:14

    :

    Volgens mij heb jij mijn verhaal KEI en KEI hard uitgelachen ofniet??? ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 63853

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: