Vakantie en Pasco! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu Vakantie en Pasco! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

Vakantie en Pasco!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

28 December 2009 | Aruba, Oranjestad

Weer zoveel te vertellen dus daarom even een weekoverzichtje!

Maandag è Baby beach met Aaron, Kris en haar bezoek (2 Belgische vrouwen). Op de terugweg hadden Aaron en ik de grootste lol met de camera.. Foto’s maken, filmpjes shooten.. Vooral toen we opeens op 1 vd zenders liedjes van Guus Meeuwis, André Hazes, Fransje Bauer en André van Duin hoorden! Lachen gieren brullen en bijna een aanrijding omdat de auto’s voor ons het blijkbaar nodig vonden opeens op hun rem te gaan. (dat is doodnormaal hier, vraag maar aan de Tukkers)

Dinsdag è De moeder en het zusje van Esther kwamen eindelijk aan na meer dan 24 uur vertraging. Sinds vandaag slaap ik dus ook op een matras op de grond in de woonkamer. Tsjah je moet wat overhebben voor je medemens, direct mijn goede daad voor komende week gedaan.

Woensdag è Renaissance Island met flamingo’s en heerlijke bedjes en hangmatten. Op een gegeven moment kregen die flamingo’s hun dolle 15 minuten (Brabantse flamingo’s perhaps?) en dat is uiteraard vastgelegd. ’s Avonds namen de moeder en zus van Es me mee uit eten als dank dat ik mijn appartement voor hun beschikbaar stelde en mijn bed. We gingen bij “Screaming Eagle” eten, waar Es werkt. Zij was ook onze serveerster en we aten heeeeeeerlijk op bed. Hmmm voor t eerst krab en kreeft op en het was lekker genieten zo tussen de kussens. Na het lekkere dinner ging ik nog met Es en zusje Ilse (en de andere sunshiners) op stap naar de Paddock, Mambo Jambo en eindigde we in de Senor Frogs. Was ik ook nog nooit geweest…

Donderdag è Op kerstavond ga je uiteraard naar de… Juist ja Kerst MIS. We kozen een kerk uit, het zou om 11 uur beginnen en enorm druk worden dus om 22.30 stonden wij er.. Geen kip te zien, begon het pas om 00.00 uur. Wij nog vlug naar een andere kerk, was de dienst al begonnen dus weer terug naar kerk nummer 1. Uiteindelijk de mis van 1 uur en 10 minuten gezien. Helaas te weinig halleluja gehalte maar was wel weer voor een dolle kwartier in de kerstsfeer samen met Arjan op de terugweg.

Vrijdag è Daar lag ik dan, 1e kerstdag op het strand en in het water om te snorkelen bij Arashi.. Woehoe wat een kerstgevoel..
Maar juist toen ik terug kwam werd er door Tom kerstmuziek gedraaid en ging iedereen aan de slag om de tafels mooi te maken en het eten te bereiden. Toen kwam het gevoel.. Helemaal toen iedereen uiteindelijk mooi aangekleed was, ik in mijn mooie nieuwe jurk, de tafel gedekt was, iedereen aan tafel zat en buurman Peter het kerstmenu voorlas (ik had “Brabantse gevulde wreps, keuze uit: kip, vis en vega.. en zo had hij bij iedereen een persoonlijk stukje gemaakt). Het eten dat iedereen had gemaakt was overheerlijk en er was uiteraard zoals het bij kerst hoort veel te veel. Na de voorgerechten en alle hoofdgerechten gingen we een kerstfilm kijken “four christmasses”.. Uiteindelijk werd het 3 uur ’s nachts voor me nadat ik nog met buurman Peter wat gemoedelijke liedjes had gezongen.. (nee ben nog niet verbannen van het eiland haha)

Zaterdag è Zo veel kerstgevoel er gister was, was er vandaag niets. Het was uitbrakken van de avond en nacht ervoor en vooral lui doen. Er was ook geen kerstdinner aangezien het verboden is om op het strand te bbqen. Maar er was natuurlijk een feest.. HET feest mag ik wel zeggen. Het zou officieel bij the village gehouden worden maar dat ging niet door.. Nee de locatie werd.. HET STRAND. Nu kun je denken, ach weer een strandfeest gaat dat niet vervelen? Nou nee mensen want er zou een heel bijzonder iemand achter de draaitafels plaatsnemen.. Niemand minder dan DJ TIESTO! Deze held (er komen er nog meer..) kwam speciaal met 2e kerstdag naar Aruba om voor ons te draaien. Iedereen trok weer een mooi outfit aan en was tip top in orde voor weer een mooi feestje.
En dat werd het! The House Mob warmde ons op.. en hoe.. Iedereen ging uit zijn dak, zelfs de mensen die normaal niet echt van de muziek houden stonden op hun kop!!
En toen kwam hij… Hij maakte totaal geen show, deed gewoon zijn ding, maar wat een ding.. Geweldig. Hij heeft geen poespas nodig..

Zondag è Uiteraard het ultieme luier dagje, op het strand uiteraard! Met nog een schijt einde van de dag. Letterlijk en figuurlijk, want de wc pot stroomde over, badkamer en halve woonkamer onder, dweilen, schelden, zweten en een geweldige buurman (held nummer 2 deze week!) was het resultaat. Maar hij doet het weer. Al moet hij wel gemaakt worden zodat we t niet met de hand hoeven te doen, een hendeltje is altijd wel handig!

Nou en vandaag weer naar Starbucks geweest, oliebollen gegeten en op papas beach gezond, gezwommen en met ballen gespeeld…
De laatste week vrij gaat in!

Hoe is het met jullie?


  • 29 December 2009 - 09:35

    Pa:

    dagje te laat, maar was de moeite van het w88 waard.

  • 29 December 2009 - 09:36

    Jackelien:

    weer heel leuk om te lezen en kreeg kippenvel bij het filmpje van Tiesto!

    xxx

  • 29 December 2009 - 11:46

    Ans:

    nicole
    het is weer heel leuk om te lezen.en het is een mooie jurk past mooi bij het bruin.een fijne jaarwisseling zal ook wel groots gevierd worden.
    xxxx

  • 29 December 2009 - 17:57

    Bernadette:

    Heeeyy Nicole!!!

    Weer een super verslag om te lezen. Wat een party's:D Geniet nog van je vakantie en ik denk aan je!!!

    xxxxxxxxx

  • 31 December 2009 - 18:10

    Brenda:

    Hee lieverd!

    Super om te lezen dat alles goed gaat en dat je je uitermate goed vermaakt!
    Superrr mooi jurkje heb je! Staat je goed!
    Veel plezier met oud&nieuw! De beste wensen voor 2010, maak er een topjaar van! En dat gaat helemaal goedkomen daar in Aruba!

    Kus

  • 02 Januari 2010 - 14:36

    Ron:

    Nicole,
    een heel heel goed en gezond 2010. en blijf ze schrijven hé.

  • 05 Januari 2010 - 16:20

    Ron:

    :( tja nu de vakantie voorbij is, houd ook het schrijven op :( :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 63851

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: