Eerste dagen vakantie...! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu Eerste dagen vakantie...! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

Eerste dagen vakantie...!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

21 December 2009 | Aruba, Oranjestad

Voor degene die het nog niet wisten….
IK HEB VAKANTIE!!!!
En maar liefst 3 weken lang (oke oke, 2 weken en 6 dagen..)

Mijn vakantie begon officieel afgelopen woensdag, maar dinsdag na de bezinning al de vakantie gevierd samen met mijn collega’s onder het genot van een hapje en een drankje.
Nou ja, doe maar veel hapjes en veel drankjes.. oh ja en cadeautjes!!

Een goed begin dus.

Op woensdag ben ik de stad ingedoken voor een kerstcadeautje, voor mezelf haha!
Heb namelijk al die weken geen goed werkende camera gehad, het scherm is kapot, en daarom wilde ik perse een nieuwe camera. Nou dat is gelukt hoor, voor een aardige prijs heb ik een super goede panasonic lumix dmc-fs12 te pakken. (watch out, there’s a new paparazzi in town) ‘s Avonds uiteraard naar de Paddock, nu mag ik het legaal *wink* en dat was uiteraard weer een ‘aan de sjans’, ‘mariniers’ en ‘ruig paddockavondje’ (heb ik het zo goed buurman van apt 2?)

Vrijdag was weer een enorm gave dag. Esther, mijn lief huisgenootje, en ik gingen weer toeren over het eiland. Dit keer met mijn eigen waggie en niet over een ruige noordkust maar door het national parc ‘Arikok’. Dat park beslaat zo’n 18% van het eiland en bestaat uit een ruig, stil en ongerepte natuur. Je kunt er grotten bezoeken, stukjes verlaten strand (waar in het voorjaar de schildpadden hun eieren leggen), de hoogste berg Jamanota bevindt zich in dit park (al hebben wij hem nog niet gezien ivm de bereikbaarheid) en zo is er nog veel meer te zien. ’s Avonds gingen wij met een groep van 6 man (en vrouw) lekker uit eten bij Salt&Pepper (TAPAS!!) en daarna naar de film ‘komt een vrouw bij de dokter’. Ik had het boek al gelezen, wist dat ik toen ook al veel moest huilen en dat was nu niet anders.
Wat een film, echt super goed verfilmd door meneer Oerlemans en wat een heftig iets om te zien.
Daarna was iedereen uiteraard down dus op stap gingen we niet meer.

Maarrrrrr dat is op zaterdag helemaal goed gekomen. Want op zaterdag ben ik op zoek gegaan naar de perfecte kerstjurk (die ik uiteraard vond met behulp van Esje), heb ik op het strand van papas beach bar een tintje op gedaan en ’s avonds was het dan zover…
Rachella haar verjaardagfeest met het thema “Boer zoekt hoer”.
Foto’s daarvan zullen nog niet gepubliceerd worden, deze moeten namelijk nog gecensureerd..

Dus tot die tijd mogen jullie het doen met de kuise foto’s van afgelopen week.

  • 21 December 2009 - 08:46

    Pa:

    mmmmmmmmm

  • 21 December 2009 - 09:10

    Jackelien:

    Geweldig mooie foto's weer,ben benieuwd naar die andere....

    Groetjes uit EINDHOVEN!

  • 21 December 2009 - 10:13

    Brenda:

    Ikke wil ook jouw sneeuw!!! Is veel beter dan de sneeuw hier...

    Jij gaat je niet vervelen tijdens je vakantie, dat is duidelijk ;)
    En die ongecensureerde foto's die wil ik nog wel zien hoor!

    Geniet van je vakantie mupske! En word maar lekker bruin!

    Dikke kus!

  • 21 December 2009 - 12:17

    Lidewey Strating:

    Wow wat een mooi foto's!? Zeker Panasonic? Ghehe :P xx

  • 21 December 2009 - 18:53

    Yviera:

    Wijfie, wat heerlijk dat je nu vakantie hebt, lekker genieten daar in de zon.

    Ga je btw nog naar een van de buurlanden?

    Je foto's zien er ook echt elke week super uit en nu met je nieuwe camera zullen ze nog mooier worden hahah !!!

    Geniet van alles, meer kan ik niet zeggen ...

    Dikke kus yve

  • 21 December 2009 - 20:57

    Kaat:

    Ho Ho Ho Ho!!!

    Wat een prachtige sneeuw hebben jullie daar!!! dan is het hier maar afzien, ha ha ha!!!
    Leuk verslag en leuke foto's... enne... hoezo welke foto's zijn er gecensureerd...??? ha ha ha ha!!!

    Veel plezier jongedame!!!

    Dikke xxx van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 63848

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: