Goed verhaal, lekker kort! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu Goed verhaal, lekker kort! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

Goed verhaal, lekker kort!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

14 December 2009 | Aruba, Oranjestad

Just some words/quotes van de afgelopen week:

Fijne gesprekken, Bugaloe lunch, strandwandeling, goed lijf mooi leven, the move, CULO, I’ve got the power, paddock, vodka 7-up, Bingo’s, Saté-menu XXXL, Kerstbazaar, 080, malibu ananassap, Moomba, eyecontact, hooiberg, 562, picture time, merry x-mas, jump jump jump, I’m singing in the rain, I’m hot, first impression doesnt always count, spierpijn, geduld, rembrandt, dance my ass off, aftellen, kaartjes DJ Tiesto World Tour, kerstmuts, mini kerstboom, big ass kerstboom, presents, enzovoort…

En nog wat steekwoorden voor komende week:

Opruimen, bezinning, borrel, VAKANTIE!!

• 14 December 2009 - 09:13

Jackelien:

Vooral die vakantie is zeer welkom!

Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2010!

Dikke knuffelxxxxx

• 14 December 2009 - 09:19

Ans:

hoi nicole
    klinkt weer geweldig hoelang heb je vakantie?
    groetjes xxxxx
    ans en bram

• 14 December 2009 - 20:19

Pa:

koud,nat,krabben,jaloers,trots,werken,saai,22,warme chocolade,bart,leuke foto's,geen kerstboom,honden,someren,andre hazes

• 14 December 2009 - 22:05

Lidewey Strating:

Bezinning? Jij hebt toch helemaal geen tijd voor bezinning? Wat voor bezinning? En wanneer ga je die bezinning doen dan? Ik wil ook wel even meedoen.. gaan we naar de kerk? Daar bezin je toch? Lijkt me een goed plan. ;)

• 15 December 2009 - 09:56

Brenda:

Dat klinkt helemaal geweldig!!!
    En juliie pap geeft een goede impressie hoe het hier is indd... Hij neemt me de woorden uit de mond ;)
    Maar weer hartstikke mooie foto's meis! Vooral die met de kerstmutsten zijn hartstikke leuk!
    Geniet van je superrr lange vakantie! Ik zie je krabbels wel verschijnen :p
    Dikke kus!

• 18 December 2009 - 18:14

Arjan:

Waar blijven de steekwoorden marinier/aan de sjans/ruig paddockavondje en vakantie?????

:P

Groeten vanuit apt 2 ;)

• 18 December 2009 - 21:19

Tante K:

Fijne vakantie meis!
    Geniet van die mooie tijd daar!!! leuke foto's en filmpjes!
    Dikke kus uit een heeeeeeeeeeeel brrrrrrrrrr koudddd Geldrop xxxxxxx

Merry X-Mas