Casi Pasco!!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu Casi Pasco!!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

Casi Pasco!!!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 December 2009 | Aruba, Oranjestad

Na vele (ahum) verzoekjes, toch maar weer een verhaaltje. Dit keer over de volgende onderwerpen: “Cross Fest”, “Laatste week” en “Dieren”.

Cross Fest
Dit feest werd georganiseerd voor de kankerbestrijding en had dan ook vele sponsoren.
Nu was dit uiteraard niet de reden dat wij gingen, maar het voelt het goed dat het vele geld dat je uitgeeft voor en op zo’n avond naar een goed doel gaat.
Het feest werd weer op hetzelfde strand gehouden als de 1e keer dat ik naar een strandfeest ging maar dit keer was het erg groots opgezet. Er waren minimaal 3000 mensen, het was afgezet met hekken en er waren ontzettend veel beveiliging mensen.
Er werd dan ook in elke tas gekeken en er werd gefouilleerd. (toen moest ik toch wel even aan mijn PSV collega’s denken hoor!)

Het feest zelf was echt grandioos, er waren live bands, verschillende DJ’s (ook Theo en Ray) en er waren ontzettend veel leuke mooie mannen! Wat wil je nog meer? Nou drank, ook dat was er in overvloed. Uhm voedsel, ja ook dat was er op zn Nederlands, ik miste alleen opa’s braadworst haha! Nou en ik was met een stel geweldig gezellige mensen en iedereen zag er great uit! Couldnt get any better!

Laatste week
Nou en mijn laatste week werken is ingegaan.. Let op, van dit jaar uiteraard. Het is zwaar, vermoeiend.. Maar de rapportgesprekken zitten er op, de Sint is weer richting Spanje en de enige die nog komt is Mister Santa Claus, volgens mij de tweelingbroer van Sinterklaas *wink*
De kinderen hebben het gehad, de juffen ook, maar nog even doorbijten en we zijn er.
Maandag is officieel de laatste lesdag, dinsdag hebben we met heel SKOA een bezinning (lees: bezinking) ’s morgens en ga ik met mijn team ’s middags lekker borrelen en hebben we Secret Santa.. Wat een feest.. Mijn vakantie komt eraan!!!!

Dieren
Dan nog iets over de dieren hier op Aruba. Ik heb al meters lange slangen gespot (let wel, ze waren gelukkig dood), cucarachas (kakkerlakken, jaja dat grappige liedje gaat over kakkerlakken) en zwerfhonden. Vooral dat laatste vind ik echt zielig, telkens als ik er 1 zie denk ik aan mijn eigen lieve hondjes die een goed huis hebben en deze honden hebben niemand. Er zijn dan ook 2 honden die altijd bij onze appartementen rondlopen en die geven Kris en ik af en toe wat te eten.. kunnen het niet helpen!
Dan is er nog 1 diertje die ik even moet noemen, de kolibrie. Wat zijn dat een mooie vogeltjes, ik heb er nu 2 gezien. Allebei even mooi blauw/groen achtig met hun geweldig lange snaveltjes en mooie vleugeltjes die snel fladderen… Schitterend gewoon!

PS-jes
PS1. Viola ik woon sowieso niet in een studentenhuis. Het zijn allemaal kleine huisjes naast elkaar en tegenover elkaar, met een tuin in het midden en er is iemand bij mij in komen wonen voor een paar maanden, scheelt in de kosten!

PS2. Zaterdag was het weer paradijs op aarde toen we op het mooie strand lagen tussen de 30 mariniers..

PS3. Binnenkort meer over deze mariniers…………


  • 08 December 2009 - 21:56

    Lidewey Strating:

    jaaaa kom maar op met de foto's!!

  • 09 December 2009 - 09:07

    Kaat:

    Heeeeeeeeeeeeeej!!!

    Alvast een very merry X-Mas met veel zon, zee en drank... ha ha ha!
    Hier is het mooie weer net een tikkeltje anders... ha ha ha!!!
    Veel plezier meisje, dikke xxx

  • 09 December 2009 - 11:48

    Pa:

    ik vraag, jij schrijft.

    Haha zelfs op afstand luister je nog naar die ouwe.
    veel plezier, en tot skypes.
    grt

  • 09 December 2009 - 18:38

    Irma:

    Hey
    Zie nu dat je ook een blog hebt. Wat super leuk om jouw ervaringen te lezen. Ik mis het ontzettend. Ook het werken voor SKOA. bezinningsdag is wel oke hoor... alleen jammer dat er veel in het Papiamento wordt gesproken.
    Geniet van je tijd daar echt waar de tijd vliegt om!

    Groetjes Irma
    P.s. doe de groeten aan de bewoners van sunshine, een aantal ervan waren er ook toen ik er nog zat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 63851

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: