Wist je dat....? - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu Wist je dat....? - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

Wist je dat....?

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

01 December 2009 | Aruba, Oranjestad

Wist je dat….?

· Ik eigenlijk geen berichtje wilde sturen deze week maar het niet kon laten?
· Ik sinds gisteren (maandag) samenwoon met Esther?
· Het nu al super gezellig en leuk is…?
· Ik afgelopen vrijdag boerenkool stampot met unox worst en jus heb gegeten?
· Het enorm lekker was maar oma het toch echt het allerlekkerste kan maken..?
· Ik afgelopen week goed ziek ben geweest?
· Dat niet aan de boerenkool lag?
· Je beter niet ziek kunt zijn op Aruba?
· Ik na het boerenkolen ook nog eens een slappe band kreeg?
· Mensen het hier raar vinden als ik zeg ‘slappe band’?
· Mensen het hier ook raar vinden als ik zeg ‘afgewerkt’ en ‘aanrijden’?
· Er zaterdag groots vuurwerk op het eiland was?
· Dit slechts een voorproefje was op oud&nieuw?
· De zaterdag-stap-avond deze keer in de gay-bar gehouden werd?
· Dit echt helemaal tha bomb was en iedereen zwaar dronken naar huis ging?
· Hier hilarische foto’s van zijn…?
· We zondag ook nog eens gekaas-fondued hebben?
· Ik dit eigenlijk niet echt lekker vond?
· Ik aankomende vrijdag de rapportgesprekken heb met de ouders?
· De helft van de ouders mij niet zal verstaan?
· Ik dat wel grappig vind?
· Ik na die gesprekken me ga omkleden en optutten voor het meest geweldige strandfeest tot nu toe?

Nee? Nu wel!!!

  • 02 December 2009 - 07:43

    Patries:

    Nou ben ik wel weer een heel stuk wijzer geworden...
    Have fun.

    Dikke kus en knuffel

    Patries en Goofy

  • 02 December 2009 - 08:08

    Jackelien:

    Zo nu zijn we weer een stuk wijzer!
    Succes met de gesprekken vrijdag,

    Dikke kus xxx

  • 02 December 2009 - 09:53

    Brenda:

    Ik ben weer helemaal up-to-date:p

    En wist je dat...? Ik wel heel erg benieuwd ben naar die hilarische foto's?????

    Kus

  • 02 December 2009 - 17:11

    Romina:

    Wist je dat?

    Boerenkool ook lekkerder is bij koud weer en niet bij warm ;).

    Ik hoop dat je beter bent!

    Ik nu ga afsluiten!

    Liefs Romina

  • 02 December 2009 - 17:44

    Nicole:

    Lekkerder bij koud weer? Nou ik vond het echt ooooooverheerlijk hoor!
    Alleen tsjah grootmoedersrecept is altijd beter toch? ;-)

  • 02 December 2009 - 18:13

    Pa:

    wist jij dat....
    wij geboekt hebben en nu defenitief echt komen?
    wist jij dat....
    we jou niet op aruba maar op curacao zien?

  • 03 December 2009 - 10:13

    Bernadette:

    Wist je dat?

    -Ik jouw berichten graag lees.
    - Ik nu al uitkijk naar het volgende bericht!

    xxxx


  • 03 December 2009 - 10:42

    Suus:

    Hej meis tnx voor je reactie op mn blog..

    Is daar ook een site van om ze te bestellen??
    want 2 euro is helemaal niks natuurlijk! .. ik reis elke dag met de trein en dan zijn die boekjes echt handig!

    Wij doen nog aan sinterklaas omdat ik zeg maar de oudste ben (24) en de jongeste mijn neefje van 2 .. dus ja wij gelove heilig hihi.

    Leuk bericht :D.. ik ga weer even verder neuzen.

    Liefs suus

  • 03 December 2009 - 19:28

    Anita:

    Klinkt allemaal erg gezellig daar nog steeds. Op het ziek zijn na dan!! Ik snap je wel met 'afgewerkt en aanrijden' hoor.
    Have fun daar en niet te zat op het meest gezellige strandfeest...haha

  • 03 December 2009 - 20:18

    Bo:

    Hey,

    Leuk om hier al je avonturen te lezen! ben je weer helemaal beter? Succes met de gesprekken en party-ze!
    xxx

  • 08 December 2009 - 17:11

    Pa:

    wist je dat.........

    ik je verhaal van afgelopen zondag mis.

  • 08 December 2009 - 20:56

    Viola:

    Wist je dat.....
    - Ik (nog steeds) enorm jaloers ben op jou!!!
    - Het hier maar regent en regent en regent...
    - Ik terugdenk aan de tijd met Burnie op Curacao.
    - Jij samenwoont? En het studentenhuis dan?
    - Komen er snel weer foto's?
    - Have fun!

    xx Viola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 63853

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: