De sint is in het land.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu De sint is in het land.. - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

De sint is in het land..

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

16 November 2009 | Aruba, Oranjestad

Ja lieve waarbenjij.nu-ers dat lees je goed..! De goedheilig man is ook aangekomen op Aruba!! En wij waren erbij..

Maar daarover later meer..
Mijn tweede werkweek ging weer wat beter dan de week ervoor. Alleen op maandag was t even vervelend en op vrijdag was het chaotisch, maar dat kwam door externe dingen.

Uiteraard ben ik na het werk af en toe nog even naar het strand geweest maar vanaf woensdag was t ook 's avonds feest. Op woensdag uiteraard weer naar de Paddock gegaan, ditmaal op uitnoding van de mariniers. Niet veel gedronken waardoor het wat fijner wakker worden werd om 6 uur de volgende dag!

Donderdags ben ik 's avonds een hapje gaan eten met n meisje die in de Paddock werkt, was lekker.. Toen ook mijn 1e cocktail op: Aruba Ariba.. hmmm smaakte naar meer!

Op vrijdag ben ik na t werk direct naar het strand gegaan, rond 6 uur paddock happy hour gedaan en daarna naar huis voor een hapje eten! Dat was weer een heerlijke creatie van Kris en onder het genot van een rum-cola smaakte dat prima! Nog even wat vuilniszakken lol gehad en naderhand flink gaan stappen bij 080 en Mambo Jambo...

Op zaterdag met Esther naar Baby Beach gegaan, een van de mooiste stranden en plekjes om te gaan snorkelen, wat ik uiteraard ook deed.. Op een gegeven moment had ik 4 vissen om me heen zwemmen van zo'n 50 tot 100 cm groot.. Aaaah, maar wel echt super mooi allemaal!

Hebben ook nog even getoured aan die kust, maar volgende week meer getour ;)
's Avonds was het dak eraf op Sunshine zelf. We hadden een bbq, daiquiri's (t woord wordt al op 4 verschillende manieren uitgesproken hier, ben benieuwd welke de juist is!) en truth or dare wat hilarische momenten opleverden! Ik was al snel katjelam, maar gewoooooon doorgaan! De stoelendans kwam voorbij, evenals een boel wet t-shirts en raad de borsten :P

En dan zondag.. de gaafste dag tot nu toe hier op het eiland.
Eerst gingen we met een groep van 11 man naar het Hyatt Hotel (duurste hier op t eiland) voor de Sunday Champagne Brunch. Duur grapje, maar mensen wat een heeeeeerlijk eten! Hebben ons daar echt volgegoten en volgestouwd met eten en drinken.. haha! Daarna nog even een duik genomen in de zee, op 5 meter afstand van hotel, maar omdat de bikini's nog niet aan waren dus gewoon in lingerie (sommige in half...) Echt heerlijke verkoeling was dat! Na die duik weer omgekleed en direct naar de haven gereden want jaa jongens en meisjes, die lieve Sint en zijn Pieten kwamen daar aan. Super veel kinderen en hun ouders waren er en iedereen wilde een glimp van de goede man zien.
Ons groepje was het enige groepje wat ook werkelijk sinterklaas liedjes zong dus wat een feest! Haha, maar wel super cool om de sint hier op dit paradijs te verwelkommen.. Ben benieuwd of hij me hier ook vindt voor cadeautjes *wink*
Na de Sint gingen we naar Moomba beach want er was een beachtennis toernooi waar spelers uit allerlei landen (italie, brazilie, enz) meededen. Het was echt HOT vooral toen nadat de Italianen hadden gewonnen het zomaar ontpopte tot een waar beachparty!!! Damn, dit was echt zo gaaf!! Hebben zulke lol gehad met die mannen en werden natgespoten met een waterslang, zijn gefilmd en veel op de foto gezet, hebben limbo-gedanst en ook een nachtelijk zwempartij gehad..

Dit was echt HEFTIG en zwaar the shit!
Nu weer een normaal werkweekje met hopelijk weer zo'n top weekend!

Heb van mn tante al 2 kaartjes gekregen overigens, thnx tante K, verder nog lieve mailtjes van mensen en super veel krabbels.. Ga zo door schatten van me! Love to hear something from you!

  • 16 November 2009 - 18:41

    Lidewey Strating:

    Hahahaha die Sinterklaas!!!

  • 16 November 2009 - 20:42

    Jackelien:

    Nou nou word er ook nog wel gewerkt daar op Aruba?Lijkt wel elke dag vakantie!!
    Leuke foto's,GEWELDIGE sint haha!

    Groetjes xxx

  • 16 November 2009 - 21:23

    Pa:

    mmmmm, als ik zeg, niet te zat, sla ik zeker de plank finaal mis? haha
    meid geniet ervan, en laat nog wat rum-cola voor mij over. grt

  • 16 November 2009 - 22:57

    Ans:

    hoi nicole het is weer super wat je schrijft geweldig dit pakken ze je nooit meer af doe maar lekker feesten daaro nou hopelijk heeft de sint voor jou een kadootje meegenomen wie weet.grt.ans

  • 17 November 2009 - 15:59

    Kaat:

    Heeeeeeeeej feestbeest!!!
    Jammer dat ik al over de 40 ben... ha ha ha ha!!! anders kwam ik daar ook werken...
    Ben blij dat het zo goed gaat... en dat werken dat doe je er maar bij voor de centjes... ha ha ha ha!
    Ik zeg PROOST!!!
    P.S. Grappige Sinterklaas!

  • 17 November 2009 - 17:27

    Kirs:

    Het lijkt alsof het steeds gekker wordt in Aruba! Over een paar weken ga je iedere dag op stap en maak je vanalles mee.
    Wel vet.
    Ik ga binnenkort naar een concert van Dune in Asten. Daar heb ik ook veel zin in!

    Groetjesss xx Kirs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 63850

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: