Hopi bon! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu Hopi bon! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Nicole Broek - WaarBenJij.nu

Hopi bon!

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 November 2009 | Aruba, Oranjestad

En daar was ik weer..!!

Het is op het moment 20.36uur in Aruba en ik heb net de samenvattingen van het eredivisie voetbal gekeken. Hopi bon zeg, beetje jammer dat Twente won maar dat maakte wel mijn Tukker-vrienden blij en dat is ook wel mooi ;)

Zoals jullie wel weten ben ik afgelopen maandag voor het eerst begonnen in mijn eigen klasje. En wat voor een klas, het zijn 'slechts' 18 kids maar wel met een ontzettend grote gebruiksaanwijzing. Maar dat maakt het allemaal wel extra uitdagend en leuk. Het zijn schatten van kinderen, dat heb ik wel ervaren in deze week. Ook heb ik geweldige collega’s die allemaal erg graag willen helpen maar die ook van feesten houden, haha!
Vrijdag hadden we namelijk een Caminata (walk-a-thon) en naderhand was het flink dansen en gezelligheid. Dit hield echter wel in dat ik van ’s morgens vroeg 7 tot ’s avonds half 8 aan het werk was.

Dit weerhield mij er echter niet van om na dat werken ook nog eens flink te gaan stappen met mn buurtjes en vriendinnetjes. Eerst naar de 080, een geweldig ski-hut achtig kroegje hier in de buurt maar dan uiteraard in Caribbean style. Wel compleet met bitterballen en frikandellen haha.. Maar is best leuk om even een drankje te doen.
Maar we zitten niet voor niets in de Caribbean dus gingen we na een aantal drankjes naar Mambo Jambo. Dat is een salsa-tent tegenover de Paddock (waar ik overigens woensdagavond ook echt een dronken avond heb gehad, maar daarover later meer) en daar hebben we tot een uur of 4 ’s nachts vertoefd. Wat een gezelligheid, we waren met een grote groep en danced our ass off! Ook waren de mariniers er, wat ervoor zorgden dat een aantal dames (ja inclusief mijzelf) het nog warmer kreeg dan we het al hadden…

Dan nog even een korte flashback naar de woensdag.. Waar de Paddock elke woensdagavond een happy hour heeft van 23uur tot 01uur en alle drankjes 2,50 gulden is. Wat betekend dat je voor 1 euro vrijwel elk drankje kunt bestellen…!! Nou dat ging er wild aan toe en de vodka cola vloeide rijkelijk.. De eieren die Kris bakte naderhand ook trouwens haha. Vloeiden rijkelijk over de grond haha, maar dronken als we waren hebben we het toch opgegeten!
Maar goed, we gaan verder naar de zaterdag.

Op zaterdag zijn we redelijk vroeg naar het strand gegaan, had nog geskyped met mn ouders en toen viel er hier een buitje. Mn ouders dolgelukkig want nu had ik ook wat regen te verduren, maar jammer voor hen en jeej voor mij was het na 10 minuten over! Dus strand-dag kon toch doorgaan. We gingen naar papas beach waar we op heerlijke lounge bedden lagen en telkens de vliegtuigen ontzettend laag over zagen komen.
Enig minpuntje van de dag was de ‘blessure’ van Kris waardoor ons beachvolley toernooi op zondag niet doorging.
’s Avonds hebben we nog een gezellige BBQ gehad en ben ik niet meer op stap geweest.

Op zondag was er dus een beachvolley toernooi bij Bugaloe. Daar zijn we ondanks dat we niet meer meededen wel gaan kijken want er deden 2 teams van buurtjes/vrienden van ons mee. En uiteraard waren de mariniers ook weer aanwezig. Wat onze ogen flink de kost deden!
Verder was Theo Bos (let op, de wielrenner, niet voetballer) er ook (die hadden een aantal van ons al gespot op vrijdag) en daar heb ik ook (ja ook met wat mariniers) mee in het water gedobberd.

Wat een leven. Zon zee strand en mooie mannen!
Om jullie een indruk te geven alvast wat foto’s.. De rest volgt zoals altijd weer op hyves!

  • 09 November 2009 - 07:55

    Ans:

    hoi nicole
    geweldig net of je er zelf bij bent fijn dat je het heel goed naar je zin hebt
    grt. ans

  • 09 November 2009 - 08:38

    Pa:

    kan niet w88 tot dat ik het allemaal in het echje zie. groetjes

  • 09 November 2009 - 10:07

    Brenda:

    Hee mupske!

    Ziet er goed uit hoor.. Vooral dat strand! Dat kan ik nu ook wel gebruiken met dat fijne weer hier in NL ;)

    Leuk dat er een foto van je klas bijzit, is wel een pittig klasje lijkt me zo!

    Veel succes en werkze!
    Maar vooral: GENIET!

    Dikke kus

  • 09 November 2009 - 13:28

    Kirst:

    My God meis! Super gaaf hoor.
    Hier is het regenachtig en grijs...maar ja. Komt ook wel weer goed.
    Verder geen roddels uit het thuisfront hier.

    Die kids zien er erg ondeugend uit haha. Past wel goed bij jou, zo´n boefjesklas :).

    Veel plezier meis!
    xx Kirs

  • 09 November 2009 - 15:21

    Bernadette:

    oooh ik ben echt zwaar jaloers aan het worden hierzoo achter mun laptop. niet normaal!!

    xxx

  • 09 November 2009 - 15:30

    Kaat:

    Kijk wel uit voor die mariniers... ha ha ha, leuk verslag hoor!!!
    Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier daar!!!
    Enne... dikke Kusssssssssssss!

  • 11 November 2009 - 16:32

    Patje:

    Hey,

    Zo te zien heb je het heel goed naar je zin. Maar ff vraagje he... Die mariniers, zijn die er ook in een mooie vrouwlijke vorm??? Zo ja, foto's!!!...

    Have fun lieverd...

    Spreek je snel..

    XXX Patries

  • 12 November 2009 - 09:53

    Romina:

    Hmm, heerlijk die foto's. Zit je hier in het koude Nederland met een grijze lucht zie je gewoon een helderblauwe zee.

    Leuke klas heb ;) Succes met ze.
    Liefs Romina

  • 12 November 2009 - 17:18

    Stefan:

    Hey meissie,

    Goed om te horen dat het je zo goed bevalt. Echt super dat je je eigen klas heb nu.

    Tis trouwens wel raar als ik jou hoekje in kijk bij psv dat ik je niet zie was echt raar de eerste wedstrijd zins dat je weg bent.

    Maak er iets gezelligs van en een dikke knuffel van mij.

    XXX

    Je maatje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Ik hou ontzettend veel van reizen, van ontdekken en nieuwe dingen zien en daarom hoop ik hier veel reisverhalen neer te kunnen typen!

Actief sinds 11 Sept. 2009
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 63851

Voorgaande reizen:

29 Mei 2013 - 13 Juni 2013

Huwelijksreis naar Mexico

21 Oktober 2009 - 10 Juli 2010

Working @ Aruba

Landen bezocht: